«Powrót

Helpdesk dla systemu CDS

Helpdesk dla systemu CDS

Helpdesk dla systemu CDS

Helpdesk dla systemu CDS jest portalem dla klientów KAS (osób fizycznych oraz podmiotów) korzystających z usług informatycznych unijnego portalu przedsiębiorcy (Trader Portal-TP) oraz systemu Decyzje Celne (CDS).

Podstawowym kanałem komunikacji jest Portal Help Desk SISC dostępny na stronie www.puesc.gov.pl (link otwiera nowe okno w innym serwisie) w zakładce Pomoc.

Kanały komunikacji - Udzielanie informacji klientom przez Help Desk SISC następuje przy wykorzystaniu trzech podstawowych form komunikacji:

  • Portal Help Desk SISC – korzystanie z portalu wymaga założenia konta na stronie PUESC,
  • Telefon – Help Desk SISC jest dostępny pod numerem telefonu +48 33 4832055,
  • E-mail – wiadomości e-mail należy wysyłać na adres helpdesk-eclo@mf.gov.pl podając w temacie wiadomości słowo NOWE. Ta forma komunikacji wymaga posiadania konta na stronie PUESC i portalu pomocy Help Desk SISC.