Obsługa osób niepełnosprawnych

    Obsługa osób niepełnosprawnych

    Obsługa osób niepełnosprawnych

    Symbol osoby z dysfunkcją słuchu - kontur ucha przekreślony białym paskiem na niebieskim tle

    Obsługa osób mających trudności w komunikowaniu się

     

    Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie informuje, iż od dnia 1 kwietnia 2012 roku osoby mające trwałe lub okresowe trudności w komunikowaniu się i wymagające w związku z tym wsparcia w kontaktach z organami administracji publicznej, przy załatwianiu spraw w Izbie Administracji Skarbowej w Warszawie mogą korzystać z pomocy poprzez wykorzystanie środków wspierających komunikowanie się w szczególności:
    1) tłumacza języka migowego lub tłumacza przewodnika,
    2) korzystania z poczty elektronicznej i elektronicznej platformy usług administracji publicznej ePUAP,
    3) przesyłania faksów.

    Osoby niesłyszące i niedosłyszące w celu uzyskania pomocy w formie pośrednictwa tłumacza powinny zgłosić taką potrzebę - co najmniej na 3 dni robocze przed przewidzianym kontaktem, w dowolnej formie (np. pisemnie, za pomocą e-maila, telefonicznie przy pomocy osoby trzeciej, za pomocą faksu itp.) na adres:

    Izba Administracji Skarbowej w Warszawie
    ul. A. Felińskiego 2B
    01-513 Warszawa


    lub
    e-mail: is@mz.mofnet.gov.pl
    tel. nr: 22 561 80 00, 22 561 80 02, 22 561 80 10
    fax nr: 22 561 80 93

    W przekazanym do Izby Administracji Skarbowej zgłoszeniu należy wskazać wybraną metodę komunikowania się.
    Wymóg wcześniejszego zgłoszenia nie dotyczy sytuacji nagłych.

    Podstawa prawna: Ustawa z dnia 19 sierpnia 2011 roku o języku migowym i innych środkach komunikowania się /Dz.U. Nr 209 poz. 1243 ze zm./.

    Rejestr zmian