«Powrót

Dni wolne od pracy w urzędach administracji rządowej

Dni wolne od pracy w urzędach administracji rządowej

Dni wolne od pracy w urzędach administracji rządowej

W związku z Zarządzeniem Nr 9 Szefa Kancelarii Prezesa Rady Ministrów z dnia 29 marca 2017 r. w sprawie ustalenia dni wolnych od pracy w 2017 r. dla pracowników urzędów administracji rządowej, Izba Administracji Skarbowej w Warszawie uprzejmie informuje, że:

  • 2 maja, 16 czerwca i 14 sierpnia ustalone są dniami wolnymi od pracy;
  • 13 maja, 24 czerwca i 9 września wyznaczone są dniami pracy.

Jednocześnie, mając na uwadze upływający w dniu 2 maja 2017 r. termin złożenia zeznań PIT za 2016 rok, urzędy skarbowe woj. mazowieckiego (za wyjątkiem: Pierwszego Mazowieckiego Urzędu Skarbowego w Warszawie, Drugiego Mazowieckiego Urzędu Skarbowego w Warszawie, Trzeciego Mazowieckiego Urzędu Skarbowego w Radomiu oraz Drugiego Urzędu Skarbowego Warszawa-Śródmieście) będą pełniły w tym dniu dyżury, aby umożliwić wszystkim podatnikom złożenie zeznania podatkowego za ubiegły rok.