Obsługa osób niepełnosprawnych

    Obsługa osób niepełnosprawnych

    Obsługa osób niepełnosprawnych

    Symbol osoby z dysfunkcją słuchu - kontur ucha przekreślony białym paskiem na niebieskim tle

    Naczelnik Urzędu Skarbowego w Piasecznie informuje, iż od dnia 1 kwietnia 2012 roku osoby mające trwałe lub okresowe trudności w komunikowaniu się i wymagające w związku z tym wsparcia w kontaktach z organami administracji publicznej, przy załatwianiu spraw w Urzędzie Skarbowym w Piasecznie mogą korzystać z pomocy, poprzez wykorzystanie środków wspierających komunikowanie się, w szczególności:

    1) tłumacza języka migowego lub tłumacza przewodnika,
    2) korzystania z poczty elektronicznej,
    3) przesyłania faksów.
    4) skrzynki podawczej e-PUAP
    5) bezpośrednio w formie papierowej złożone w Sali Obsługi Klienta Urzędu Skarbowego.

    W celu uzyskania w/w pomocy osoba uprawniona winna zgłosić taką potrzebę w dowolnej formie (np. pisemnie, za pomocą e-maila, telefonicznie przy pomocy osoby trzeciej, za pomocą faksu itp.), co najmniej na 3 dni robocze przed przewidzianym kontaktem i jednocześnie wskazać wybraną metodę komunikowania się:na adres:
    Urząd Skarbowy w Piasecznie
    ul. Energetyczna 5
    05-500 Piaseczno

    lub
    1) na adres e-mail: us.piaseczno@mf.gov.pl
    2) telefonicznie nr: 22 726 67 00
    3) fax nr: 22 726 68 54

    Wymóg wcześniejszego zgłoszenia nie dotyczy sytuacji nagłych.

    Na terenie Urzędu Skarbowego w Piasecznie znajduje się 8 miejsc parkingowych dla osób niepełnosprawnych.W holu budynku Urzędu znajduje się ogólnodostępna toaleta dla osób niepełnosprawnych.W strefie zamkniętej dla podatnika znajdują się dwie windy, którymi przemieszczanie się możliwe jest tylko z pracownikami Urzędu.

    Podstawa prawna: Ustawa z dnia 19 sierpnia 2011 r. o języku migowym i innych środkach komunikowania się (j.t. Dz.U. z 2017 r., poz. 1824).