«Powrót

Mazowiecka KAS w oczach swoich klientów

Mazowiecka KAS w oczach swoich klientów

Mazowiecka KAS w oczach swoich klientów

Zdjęcie ilustracyjne, biała klawiatura komputerowa z zielonym, żółtym i czerwonym klawiszem

W ramach programu „Klient w centrum uwagi KAS" - od kwietnia tego roku - Krajowa Administracja Skarbowa (KAS) prowadzi w całym kraju internetowe badanie ankietowe wśród osób odwiedzających urzędy skarbowe. Badanie było prowadzone wśród osób, które skorzystały z usługi umawiania wizyty w urzędach skarbowych.

Izba Administracji Skarbowe w Warszawie jest największą w kraju jednostką organizacyjną KAS, która obsługuje blisko 5 mln podatników. I to właśnie oni mieli ocenić jakość naszej obsługi.

W ramach badania zmierzono poziom satysfakcji z wizyty w urzędzie, chęć zarekomendowania danego urzędnika innym oraz "brak wysiłku" podczas wizyty, czyli łatwość załatwienia sprawy na miejscu.Ważna była również skuteczność, czyli możliwość załatwienia sprawy podczas jednej wizyty. Ankietowani proszeni byli również o ocenę czy pracownik urzędu był kompetentny, uprzejmy, pomocny, sprawny, komunikatywny i przyjazny.

Wyniki ankiet wskazują, że 7 na 10 klientów jest ogólnie zadowolonych z wizyty w mazowieckich urzędach. Podobnie jest w przypadku oceny możliwości załatwienia sprawy podczas pierwszej wizyty w urzędzie oraz łatwości jej załatwiania. Większość z podatników poleca wizytę w naszych urzędach innym, 84% z nich miało pozytywne odczucia po spotkaniu z naszymi pracownikami.

Ankiety zawierają także dwa pytania otwarte, w których klienci mogli przekazać swoje komentarze dotyczące najlepszych i najgorszych aspektów wizyty w urzędzie. Każdy z komentarzy jest dla nas istotny. Dzięki temu wiemy, czego klienci oczekują od pracowników KAS i jak możemy dostosować jakość obsługi do ich oczekiwań.