«Powrót

Obsługa klienta w Mazowieckim Urzędzie Celno-Skarbowym w Warszawie i podległych jednostkach

Obsługa klienta w Mazowieckim Urzędzie Celno-Skarbowym w Warszawie i podległych jednostkach

Obsługa klienta w Mazowieckim Urzędzie Celno-Skarbowym w Warszawie i podległych jednostkach

W związku z utrzymującym się stanem epidemicznym, mazowiecka KAS przypomina o obowiązujących zasadach w kontaktach klientów z Mazowieckim Urzędem Celno-Skarbowym w Warszawie i podległymi jednostkami.

Na Sali Obsługi może przebywać tylko 1 klient na 4 m². Osoby, które chcą złożyć dokumenty papierowe, proszone są o korzystanie ze skrzynek podawczych (urn) znajdujących się w Urzędzie i podległych jednostkach oraz podanie w korespondencji numeru telefonu oraz adresu mailowego, w celu kontaktu pracownika urzędu.

W trosce o bezpieczeństwo klientów i pracowników, zachęcamy do elektronicznej formy rozliczeń i zdalnego kontaktu z MUCS i podległymi jednostkami. Aktualne numery telefonów dostępne są na stronie internetowej: https://www.mazowieckie.kas.gov.pl/mazowiecki-urzad-celno-skarbowy-w-warszawie/kontakt/dane-teleadresowe

Usługi elektroniczne dostępne są na stronie Ministerstwa Finansów www.podatki.gov.pl (link otwiera nowe okno w serwisie zewnętrznym) oraz w serwisie biznes.gov.pl (link otwiera nowe okno w serwisie zewnętrznym).

Proponowane przez Krajową Administrację Skarbową formy w obsłudze bezpośredniej, mają na względzie nie tylko bezpieczeństwo i zdrowie klientów, ale również zapewnienie możliwości załatwienia sprawy bez wychodzenia z domu.