Obsługa osób niepełnosprawnych

    Obsługa osób niepełnosprawnych

    Obsługa osób niepełnosprawnych

    Symbol osoby z dysfunkcją słuchu - kontur ucha przekreślony białym paskiem na niebieskim tle

    W Pierwszym Urzędzie Skarbowym Warszawa-Śródmieście obsługa klientów prowadzona jest na Sali Obsługi Podatników oznaczonej numerem 403 zlokalizowanej na IV piętrze budynku.

    Pierwszy Urząd Skarbowy Warszawa-Śródmieście posiada:
    - miejsce parkingowe przeznaczone wyłącznie dla osób niepełnosprawnych usytułowane przed budynkiem urzędu,
    - wejście do budynku urzędu jest przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych tj. brak progów utrudniających poruszanie się, podjazd dla osób niepełnosprawnych,
    - dwie windy,
    - toaletę przystosowaną dla osób niepełnosprawnych usytułowaną na I piętrze budynku.
    Naczelnik Pierwszego Urzędu Skarbowego Warszawa-Śródmieście informuje, iż od dnia 1 kwietnia 2012 roku osoby mające trwałe lub okresowe trudności w komunikowaniu się i wymagające w związku z tym wsparcia w kontaktach z  rganami administracji publicznej, przy załatwieniu spraw w Pierwszym Urzędzie Skarbowym Warszawa-Śródmieście mogą korzystać z pomocy poprzez  wykorzystanie środków wspierających komunikowanie się w szczególności:
    1) korzystania z poczty elektronicznej,
    2) przesyłania faksów,
    3) tłumacza języka migowego lub tłumacza - przewodnika.
    W celu uzyskania w/w pomocy osoba uprawniona powinna zgłosić taką potrzebę w dowolnej formie (np. pisemnie, za pomocą e-maila, za pomocą faxu), co najmniej na 3 dni robocze przed przewidzianym kontaktem i jednocześnie wskazać wybraną metodę komunikowania się:
    - na adres urzędu:

    Pierwszy Urząd Skarbowy Warszawa-Śródmieście
    ul. Lindleya 14,
    02-013 Warszawa

    - na adres e-mail: 1us.warszawa.srodmiescie@mf.gov.pl
    - telefonicznie pod numerem (22) 58-46-106
    - faxem na numer (22) 58-46-190
    - elektroniczna skrzynka podawcza ePUAP - /q99t1s8ksi/SkrytkaESP