Jak załatwić sprawę w urzędzie

    Jak załatwić sprawę w urzędzie

    Jak załatwić sprawę w urzędzie

    Podstawowe stanowiska do spraw bezpośredniej obsługi podatników zlokalizowane są w Salach Obsługi Podatnika, w szczególności można:

    • pobrać i złożyć wszelkie rodzaje formularzy obowiązujących w kontaktach z urzędem,
    • złożyć wniosek i odebrać zaświadczenie o żądanej treści,
    • złożyć wszelkie dokumenty i wnioski.

    Większość spraw można załatwić również poprzez złożenie wniosku do Urzędu wykorzystując Elektroniczną Skrzynkę Podawczą (ESP). Aby można było złożyć wniosek poprzez ESP, wymagane jest posiadanie konta użytkownika (konto jest bezpłatne) na platformie ePUAP.

    bip

    Informacje o publikacji dokumentu

     
    Data utworzenia: 26.10.2018 Data publikacji: 26.10.2018 12:43 Data ostatniej modyfikacji: 26.10.2018 12:43
    Autor: Anette Tomkiewicz Osoba publikująca: Anette Tomkiewicz Osoba modyfikująca: Anette Tomkiewicz
    Rejestr zmian