• Wersja kontrastowa
  • Przejdź do treści
  • Mapa strony
  • Przejdź do informacji o dostępności
    • Przełączanie czcionki na mały rozmiar
    • Przełączanie czcionki na średni rozmiar
    • Przełączanie czcionki na duży rozmiar
  • Przejdź do listy Elektroniczych Skrzynek Podawczych (Odnośnik otworzy się w nowym oknie)
  • Przejdź do kanału Krajowej Administracji Skarbowej w serwisie YouTube (Odnośnik otworzy się w nowym oknie)
  • Profil Krajowej Administracji Skarbowej na Twitterze (Odnośnik otworzy się w nowym oknie)
  • Przejdź do listy kanałów RSS
  • Przejdź do strony głównej Serwisu Służby Cywilnej (odnośnik otworzy się w nowym oknie)
  • Przejdź do strony głównej serwisu bip.gov.pl (Odnośnik otworzy się w nowym oknie)
Logo Krajowej Administracji Skarbowej Logo Krajowej Administracji Skarbowej

Pierwszy Urząd Skarbowy w Radomiu

Logo Biuletynu Informacji Publicznej Logo Biuletynu Informacji Publicznej Zarezerwuj wizytę w urzędzie skarbowym
  • Izba Administracji Skarbowej
  • Urzędy skarbowe
    • Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie
    • Drugi Urząd Skarbowy w Radomiu
    • Drugi Urząd Skarbowy Warszawa-Śródmieście
    • Pierwszy Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie
    • Pierwszy Urząd Skarbowy w Radomiu
    • Pierwszy Urząd Skarbowy Warszawa-Śródmieście
    • Trzeci Mazowiecki Urząd Skarbowy w Radomiu
    • Trzeci Urząd Skarbowy Warszawa-Śródmieście
    • Urząd Skarbowy w Białobrzegach
    • Urząd Skarbowy w Ciechanowie
    • Urząd Skarbowy w Garwolinie
    • Urząd Skarbowy w Gostyninie
    • Urząd Skarbowy w Grodzisku Mazowieckim
    • Urząd Skarbowy w Grójcu
    • Urząd Skarbowy w Kozienicach
    • Urząd Skarbowy w Legionowie
    • Urząd Skarbowy w Lipsku
    • Urząd Skarbowy w Łosicach
    • Urząd Skarbowy w Makowie Mazowieckim
    • Urząd Skarbowy w Mińsku Mazowieckim
    • Urząd Skarbowy w Mławie
    • Urząd Skarbowy w Nowym Dworze Mazowieckim
    • Urząd Skarbowy w Ostrołęce
    • Urząd Skarbowy w Ostrowi Mazowieckiej
    • Urząd Skarbowy w Otwocku
    • Urząd Skarbowy w Piasecznie
    • Urząd Skarbowy w Płocku
    • Urząd Skarbowy w Płońsku
    • Urząd Skarbowy w Pruszkowie
    • Urząd Skarbowy w Przasnyszu
    • Urząd Skarbowy w Przysusze
    • Urząd Skarbowy w Pułtusku
    • Urząd Skarbowy w Siedlcach
    • Urząd Skarbowy w Sierpcu
    • Urząd Skarbowy w Sochaczewie
    • Urząd Skarbowy w Sokołowie Podlaskim
    • Urząd Skarbowy w Szydłowcu
    • Urząd Skarbowy w Węgrowie
    • Urząd Skarbowy w Wołominie
    • Urząd Skarbowy w Wyszkowie
    • Urząd Skarbowy w Zwoleniu
    • Urząd Skarbowy w Żurominie
    • Urząd Skarbowy w Żyrardowie
    • Urząd Skarbowy Warszawa-Bemowo
    • Urząd Skarbowy Warszawa-Bielany
    • Urząd Skarbowy Warszawa-Mokotów
    • Urząd Skarbowy Warszawa-Praga
    • Urząd Skarbowy Warszawa-Targówek
    • Urząd Skarbowy Warszawa-Ursynów
    • Urząd Skarbowy Warszawa-Wawer
    • Urząd Skarbowy Warszawa-Wola
  • Urząd Celno-Skarbowy
  • Wiadomości
    • Aktualności
    • Komunikaty
    • Osiągnięcia
  • Organizacja
    • Kierownictwo
    • Regulamin organizacyjny
    • Majątek i struktura własnościowa
    • Numery rachunków bankowych
    • Status prawny
    • Zasady etyki
    • Rejestry i archiwa
    • Zasięg terytorialny
    • Ochrona Danych Osobowych
  • Działalność
    • Zadania i funkcje KAS
    • e-Administracja
    • e-Deklaracje
    • Portal Podatkowy
    • Działalność informacyjno-promocyjna
    • Przedmiot działalności, kompetencje
    • Kontrola zarządcza
    • Kontrole
    • Kontrole prowadzone przez IAS
    • Pomoc publiczna
  • Załatwianie spraw
    • Jak załatwić sprawę w urzędzie
    • Umów wizytę w urzędzie skarbowym
    • Sposoby przyjmowania i załatwiania spraw
    • Rejestracja podatników
    • Kaucja gwarancyjna
    • Kontrola podatkowa
    • Egzekucja podatkowa
    • Sprawy karne skarbowe
    • Mandaty
    • Stan spraw
    • Pliki do pobrania
    • Dostępność
    • Deklaracja dostępności
    • Zasady udostępniania informacji publicznej
    • Centrum obsługi
  • Informacje podatkowe i celne
    • PIT
    • CIT
    • VAT
    • Akcyza
    • Inne podatki
    • Cło
    • Lista biegłych skarbowych
    • Odsetki za zwłokę
    • Wnioski egzekucyjne/tytuły wykonawcze
    • Wiążąca informacja taryfowa
    • Wiążąca informacja akcyzowa
    • Wiążąca informacja stawkowa
    • Wiążąca informacja o pochodzeniu towarów
    • Centra kompetencyjne
    • Orzecznictwo NSA
    • Interpretacje indywidualne i ogólne (SIP)
    • Objaśnienia podatkowe
  • Ogłoszenia
    • Zamówienia publiczne
    • Nabór
    • Zbędne lub zużyte środki trwałe
    • Szkolenia dla podatników
    • Inne
    • Obwieszczenia o licytacji
  • Kontakt
    • Dane teleadresowe
    • Telefony
    • e-PUAP
    • Obsługa JPK_VAT
    • Inspektor Ochrony Danych
  • Redakcja
    • Archiwum BIP
  • Strona główna
  • Pierwszy Urząd Skarbowy w Radomiu
  • Załatwianie spraw
  • Pliki do pobrania
  • Jak załatwić sprawę w urzędzie
  • Umów wizytę w urzędzie skarbowym
  • Sposoby przyjmowania i załatwiania spraw
  • Rejestracja podatników
  • Kaucja gwarancyjna
  • Kontrola podatkowa
  • Egzekucja podatkowa
  • Sprawy karne skarbowe
  • Mandaty
  • Stan spraw
  • Pliki do pobrania
  • Dostępność
  • Deklaracja dostępności
  • Zasady udostępniania informacji publicznej
  • Centrum obsługi

    Druki do pobrania

    Druki do pobrania

    Druki do pobrania

    Autor: Pierwszy Urząd Skarbowy w Radomiu

    Wnioski różne

    1. Wniosek o wydanie zaświadczenia o niezaleganiu w podatkach lub stwierdzającego stan zaległości (plik PDF 370.0 KB);
    2. Wniosek o wydanie zaświadczenia z tytułu nabycia majątku na podstawie ustawy o podatku od spadków i darowizn (plik PDF 157.0 KB);
    3. Wniosek o wydanie zaświadczenia z tytułu nabycia spadku/darowizny (plik PDF 330.0 KB);
    4. Wniosek o wydanie zaświadczenia o wysokości dochodu/przychodu należnego podatku (plik PDF 353.0 KB);
    5. Wniosek o wydanie zaświadczenia potwierdzającego status podatnika podatku od towarów i usług (plik PDF 284.0 KB)
    6. Wniosek o wydanie zaświadczenia o wysokości uzyskanej pomocy de minimis w związku z dokonaniem jednorazowego odpisu amortyzacyjnego środka trwałego (plik PDF 602.0 KB);
    7. Wniosek o wydanie zaświadczenia dotyczącego prowadzonej działalności gospodarczej (plik PDF 354.0 KB);
    8. Wniosek o wydanie zaświadczenia o miejscu zamieszkania lub siedzibie dla celów podatkowych (certyfikat rezydencji) - CFR-1 (plik PDF 358.0 KB);
    9. Wniosek o wydanie zaświadczenia o wysokości wpłaconych zaliczek (plik PDF 271.0 KB);
    10. Wniosek o wydanie zaświadczenia o wysokości zaległości podatkowych zbywającego (plik PDF 275.0 KB);
    11. Oświadczenie dotyczące gospodarstwa rolnego(plik PDF 392.0 KB);
    12. Wniosek o zwrot kwoty wydatkowanej na zakup kasy rejestrującej(plik PDF 218.0 KB);
    13. Wniosek o stwierdzenie nadpłaty podatku(plik PDF 450.0 KB);
    14. Wniosek o wydanie kserokopii deklaracji podatkowej/dokumentu(plik PDF 451.0 KB);
    15. Oświadczenie w sprawie ulgi z art. 16 ustawy o podatku od spadków i darowizn (dla nabycia po 01.01.2007 r.)(plik PDF 324.0 KB);
    16. Oświadczenie w sprawie ulgi z art. 16 ustawy o podatku od spadków i darowizn (dla nabycia przed 01.01.2007 r.)(plik PDF 314.0 KB);
    17. Oświadczenie o nabyciu własności rzeczy i praw majątkowych tytułem spadku, zachowku oraz praw do wkładów oszczędnościowych na podstawie dyspozycji wkładcy których wartość nie przekracza kwoty wolnej od podatku określonej w art. 9 ustawy o podatku od spadków i darowizn(plik PDF 401.0 KB);
    18. Oświadczenie o nabyciu własności rzeczy i praw majątkowych tytułem zasiedzenia spadku, zachowku oraz praw do wkładów oszczędnościowych na podstawie dyspozycji wkładcy dotyczące nabywców, którzy zmarli (art. 21 ustawy Ordynacja podatkowa)(plik PDF 402.0 KB);
    19. Oświadczenie o nabyciu własności rzeczy i praw majątkowych tytułem zasiedzenia, spadku, zachowku oraz praw do wkładów oszczędnościowych na podstawie dyspozycji wkładcy w przypadku, gdy prawo do wydania decyzji ustalającej zobowiązanie podatkowe uległo przedawnieniu (art. 68 ustawy Ordynacja podatkowa)(plik PDF 399.0 KB);
    20. Zestawienie kosztów budowy domu jednorodzinnego(plik PDF 395.0 KB);
    21. Informacja uzupełniająca do zeznania podatkowego o nabyciu spadku po/darowizny od/zniesienia współwłasności oraz sprzedaży i zamiany dla potrzeb podatku od czynności cywilnoprawnych, dotycząca budynków wielorodzinnych(plik PDF 373.0 KB);
    22. Informacja uzupełniająca o budynku(plik PDF 496.0 KB);
    23. Informacja uzupełniająca o budynkach(plik PDF 525.0 KB);
    24. Informacja uzupełniająca o lokalu(plik PDF 417.0 KB);
    25. Informacja uzupełniająca o gruncie(plik PDF 424.0 KB);
    26. Wniosek o wydanie informacji o uregulowanych kosztach egzekucyjnych(plik PDF 385.0 KB);
    27. Oświadczenie o nie skorzystaniu z ulgi przewidzianej w art. 16 ustawy o podatku od spadków i darowizn(plik PDF 280.0 KB);
    28. Wniosek w sprawie rozdysponowania nadpłaty z tytułu rozliczenia rocznego PIT(plik PDF 499.0 KB);
    29. Zawiadomienie o dokonanym spisie z natury(plik PDF 297.0 KB);
    30.  Wniosek o dokonanie odczytu pamięci oraz wyrejestrowania kasy rejestrującej (plik PDF 242.0 KB);

    Obsługa wniosków o udzielenie ulg w spłacie zobowiązań/zaległości podatkowych - formularze obowiązujące od 03.10.2017 r.

    1. Wniosek w sprawie odroczenia: terminu płatności podatku, zapłaty zaległości podatkowej wraz z odsetkami za zwłokę lub odsetek określonych w decyzji, o której mowa w art. 53a Ordynacji podatkowej, zapłaty należności pieniężnych o charakterze cywilnoprawnym oraz niepodatkowych należności budżetowych o charakterze publicznoprawnym, odsetek od tych należności (TER-Z) (plik pdf, 424 KB)

    2. Wniosek w sprawie rozłożenia na raty zapłaty: podatku, zaległości podatkowej wraz z odsetkami za zwłokę lub odsetek określonych w decyzji, o której mowa w art. 53a Ordynacji podatkowej, należności pieniężnych o charakterze cywilnoprawnym oraz niepodatkowych należności budżetowych o charakterze publicznoprawnym, odsetek od tych należności (RAT-Z) (plik pdf, 345 KB)

    3. Wniosek w sprawie umorzenia: w całości lub w części zaległości podatkowych, odsetek za zwłokę lub opłaty prolongacyjnej, należności pieniężnych o charakterze cywilnoprawnym oraz niepodatkowych należności budżetowych o charakterze publicznoprawnym, odsetek od tych należności (UZ-M) (plik pdf, 410 KB)

    4. Oświadczenie o sytuacji finansowej, rodzinnej i majątkowej dla osoby fizycznej nieprowadzącej działalności gospodarczej (plik pdf, 308 KB)

    5. Oświadczenie o sytuacji finansowej, rodzinnej i majątkowej dla osoby fizycznej prowadzącej działalność gospodarczą (plik pdf, 324 KB)

    6. Oświadczenie o sytuacji finansowej i majątkowej dla: spółek prawa handlowego, innych osób prawnych, jednostek organizacyjnych nie posiadających osobowości prawnej (z wyjątkiem spółek cywilnych) (plik pdf, 273 KB)

    7. Oświadczenie o sytuacji finansowej i majątkowej dla spółek cywilnych (plik pdf,  243 KB)

    8. Oświadczenie podmiotu ubiegającego się o ulgę w spłacie zobowiązań podatkowych/niepodatkowych należności w ramach pomocy de minimis (plik pdf, 252 KB)

    9. Oświadczenie podmiotu ubiegającego się o ulgę w spłacie zobowiązań podatkowych/niepodatkowych należności w ramach pomocy de minimis w rolnictwie lub rybołówstwie (plik pdf, 259 KB)

Deklaracja dostępności  Przejdź do góry