Jak załatwić sprawę w urzędzie

    Jak załatwić sprawę w urzędzie

    Jak załatwić sprawę w urzędzie

    Jak załatwić sprawę w urzędzie
    Podstawowe stanowiska do spraw bezpośredniej obsługi podatników zlokalizowane są w Sali Obsługi Podatnika, w szczególności można:
    - pobrać i złożyć wszelkie rodzaje formularzy obowiązujących w kontaktach z urzędem (PIT, CIT, VAT, NIP, PCC, AKC),
    - złożyć wniosek i odebrać zaświadczenie o żądanej treści,
    - złożyć wszelkie dokumenty i wnioski.
     
    Większość spraw można załatwić również poprzez złożenie wniosku do Urzędu wykorzystując Elektroniczną Skrzynkę Podawczą (ESP). Aby można było złożyć wniosek poprzez ESP, wymagane jest posiadanie konta użytkownika (konto jest bezpłatne) na platformie ePUAP.