«Powrót

Porozumienie Naczelnika US z Burmistrzem Miasta i Komendantem Policji

Porozumienie Naczelnika US z Burmistrzem Miasta i Komendantem Policji

Porozumienie Naczelnika US z Burmistrzem Miasta i Komendantem Policji

Informujemy, że w dniu 24 czerwca 2015 r. Naczelnik Urzędu Skarbowego w Pułtusku, Burmistrz Miasta Pułtusk oraz Komendant Powiatowy Policji w Pułtusku zawarli porozumienie w sprawie współdziałania, wzajemnej pomocy i współpracy w zakresie organizowania i koordynowania wspólnych przedsięwzięć.

Celem porozumienia jest zapewnienie przedsiębiorcom z terenu powiatu pułtuskiego uczciwej konkurencji poprzez wyeliminowanie przypadków prowadzenia działalności gospodarczej bez wymaganego prawem zgłoszenia
do ewidencji działalności gospodarczej, wpisu do rejestru działalności regulowanej lub bez wymaganej koncesji lub zezwolenia.

Strony Porozumienia zobowiązały się do wzajemnej współpracy, w szczególności poprzez:

  1. przygotowanie i przeprowadzenie kampanii informacyjnej skierowanej do osób prowadzących lub zmierzających prowadzić działalność gospodarczą, ze szczególnym uwzględnieniem sprzedaży gazu płynnego,
  2. podejmowanie działań w terenie,
  3. uczestnictwo w cyklicznych spotkaniach roboczych w celu wymiany doświadczeń i podejmowanie kolejnych działań,
  4. informowanie o dokonanych ustaleniach i podejmowanych działaniach w przedmiotowym zakresie.

O prowadzonych działaniach i ich efektach będziemy Państwa informowaćna bieżąco.