Telefony

    Telefony

    Telefony

    Centrala tel.: 24 36 16 500
    Sekretariat Naczelnika Urzędu tel.: 24 36 16 556
    Dział Wsparcia SWW

    • Kierownik Działu tel.: 24 36 16 599

    Pierwszy Dział Czynności Analitycznych i Sprawdzających SKA-1

    • Kierownik Działu tel.: 24 26 86 335
    • czynności sprawdzające w zakresie podatku CIT, WZP, WZS, sprawozdań finansowych tel.: 24 36 16 339
    • czynności sprawdzające w zakresie podatku PIT, PPE,PPL tel.: 24 36 16 528 lub 24 36 16 527
    • czynności sprawdzające w zakresie podatku dochodowego z tytułu sprzedaży nieruchomości i praw majątkowych tel.: 24 36 16 339 lub 24 26 86 344
    • czynności sprawdzające w zakresie deklaracji PIT-4R lub PIT-8AR tel.: 24 26 86 344
    • wymiana informacji podatkowych - podatek dochodowy od osób fizycznych tel.: 24 26 86 310

    Drugi Dział Czynności Analitycznych i Sprawdzających SKA-2

    • Kierownik Działu tel.: 24 36 16 563
    • zwroty VAT tel.: 24 36 16 571
    • obsługa JPK (Jednolity Plik Kontrolny), VAT-23  tel.: 24 26 86 318
    • wymiana informacji podatkowych w zakresie transakcji wewnątrzwspólnotowych tel.: 24 26 86 310 lub 36 16 566
    • obsługa bieżąca VAT-UE tel.: 24 26 86 310 lub 24 36 16 566
    • pozostałe sprawy tel.: 24 26 86 318

    Trzeci Referat Czynności Analitycznych i Sprawdzających SKA-3

    • Kierownik Referatu tel.: 24 36 16 568
    • nieujawnione źródła przychodów tel.: 24 26 86 320
    • informacje sygnalne tel.: 24 36 16 560 lub 24 26 86 320
    • oświadczenia majątkowe tel.: 24 26 86 320 lub 24 36 16 560

    Pierwszy Dział Kontroli Podatkowej SKP-1

    • Kierownik Działu tel.: 24 26 86 314

    Drugi Dział Kontroli Podatkowej SKP-2

    • Kierownik Działu tel.: 24 36 16 589
    • prowadzenie kontroli podatkowych tel.: 24 26 86 332

    Referat Identyfikacji i Rejestracji Podatkowej - SKI

    • Kierownik Referatu tel.: 24 361 65 19
    • rejestracja działalności gospodarczej prowadzonej przez osoby prawne, weryfikacja podatników VAT i VIES, pełnomocnictwa UPL-1 tel.: 24 36 16 559
    • rejestracja działalności gospodarczej prowadzonej przez osoby fizyczne, weryfikacja podatników VAT i VIES, pełnomocnictwa UPL-1 tel.: 24 26 86 333

    Wieloosobowe Stanowisko ds. Karnych Skarbowych - SKK

    • Kierujący Wieloosobowym Stanowiskiem tel.: 24 36 16 596
    • prowadzenie postępowań w sprawach o przestępstwa skarbowe i wykroczenia skarbowe tel.: 24 36 16 567, 24 36 16 592 lub 24 36 16 596
    • prowadzenie postępowań o przestępstwa z ustawy o rachunkowości tel.: 24 36 16 567, 24 36 16 592 lub 24 36 16 596
    • wykonywanie zadań oskarżyciela publicznego przed sądem tel.: 24 36 16 567, 24 36 16 592 lub 24 36 16 596

    Dział Spraw Wierzycielskich - SEW

    • Kierownik Działu tel.: 24 36 16 583
    • ulgi w spłacie zobowiązań podatkowych tel.: 24 36 15 52 lub 24 36 15 529
    • wystawianie upomnień i tytułów wykonawczych tel.: 24 26 86 355 lub 24 26 86 328
    • postępowania w zakresie zabezpieczeń tel.: 24 26 24 403
    • postępowania w zakresie wstrzymania wykonania decyzji tel.: 24 26 24 403
    • postępowania w zakresie ustanowienia/wykreślenia hipoteki tel.: 24 36 16 562
    • postępowania z zakresu zastawów skarbowych, w tym wydawania wypisów i zaświadczeń z Centralnego Rejestru Zastawów Skarbowych tel.: 24 36 16 562

    Pierwszy Dział Egzekucji Administracyjnej SEE-1

    • Kierownik Działu tel.: 24 36 16 542
    • rejestracja tytułów wykonawczych, prowadzenie postępowań egzekucyjnych, zajęcia egzekucyjne, wycofania tytułów wykonawczych, umorzenie egzekucji, rejestracja kwot, zwroty należności – gminy: Nowy Duninów, Słupno, Wyszogród, Bielsk, Stara Biała oraz część miasta Płocka tel.: 24 36 16 581 lub 24 36 16 546
    • rejestracja tytułów wykonawczych, prowadzenie postępowań egzekucyjnych, zajęcia egzekucyjne, wycofania tytułów wykonawczych, umorzenie egzekucji, rejestracja kwot, zwroty należności – gminy: Bodzanów, Łąck, Stara Biała, Staroźreby, Brudzeń oraz część miasta Płocka tel.: 24 36 16 593 lub 24 26 24 406

    Drugi Dział Egzekucji Administracyjnej SEE-2

    • Kierownik Działu tel.: 24 26 24 408
    • rejestracja tytułów wykonawczych, prowadzenie postępowań egzekucyjnych, zajęcia egzekucyjne, wycofania tytułów wykonawczych, umorzenie egzekucji, rejestracja kwot, zwroty należności – gminy: Drobin, Bulkowo, Radzanowo oraz część miasta Płocka tel.: 24 26 86 321 lub 24 36 16 577
    • rejestracja tytułów wykonawczych, prowadzenie postępowań egzekucyjnych, zajęcia egzekucyjne, wycofania tytułów wykonawczych, umorzenie egzekucji, rejestracja kwot, zwroty należności – gminy: Mała Wieś, Słubice, Gąbin oraz część miasta Płocka tel.: 24 26 24 407 lub 24 36 16 550

    Dział Rachunkowości SER-1

    • Kierownik Działu tel.: 24 26 86 348
    • Koordynator działu tel.: 24 26 86 359
    • księgowość podatku VAT tel.: 24 268 63 57
    • księgowość podatku PIT-37 tel.: 24 268 63 56
    • księgowość podatku PIT 4R tel.: 24 268 63 56
    • księgowość podatku PIT-36, 36L, CIT tel.: 24 268 63 40
    • księgowość podatku PPE, PCC, SD tel.: 24 268 63 58

    Referat Rachunkowości SER-2

    • Kierownik Referatu tel.: 24 26 86 347
    • księgowość należności niepodatkowych tel.: 24 26 86 345
    • księgowość w zakresie udziałów przekazywanych
    • jednostkom samorządu terytorialnego tel.: 24 26 86 352
    • ewidencjonowanie wyciągów bankowych tel.: 24 26 86 342
    • księgowanie i rozliczanie sum depozytowych tel.: 24 26 86 345
    • sprawozdawczość z zakresu rachunkowości tel.: 24 26 86 352
    • księgowanie i rozliczanie sum do wyjaśnienia tel.: 24 26 86 345

    Pierwszy Dział Obsługi Bezpośredniej SOB-1

    • Kierownik Działu tel.: 24 26 86 322
    • kasy fiskalne tel.: 24 36 16 526
    • biuro podawcze tel.: 24 36 16 525
    • PCC, spadki tel.: 24 361 65 02 lub 24 361 65 03
    • zaświadczenia – dochody, spadki, CFR tel.: 24 36 16 504 lub 24 36 16 353
    • zaświadczenia o niezaleganiu tel.: 24 36 16 505
    • rejestracja NIP, e-PUAP tel.: 24 36 16 506
    • wprowadzanie danych z deklaracji i informacji podatkowych/ akcyza tel.: 24 36 16 512
    • odpowiedzi na zapytania innych organów tel.: 24 36 16 537

    Drugi Dział Obsługi Bezpośredniej SOB-2

    • Kierownik Działu tel.: 24 36 16 553
    • wprowadzanie danych z deklaracji i informacji podatkowych tel.: 24 26 86 323
    • obsługa dokumentów podatkowych składanych drogą elektroniczną tel.: 24 26 86 323
    • obsługa rejestrów przypisów, odpisów dokumentów podatkowych tel.: 24 26 86 337
    • obsługa wniosków o zajęcie wierzytelności i innych praw majątkowych tel.: 24 26 86 338
    • ewidencjonowanie aktów notarialnych i postanowień sądowych tel.: 24 26 86 338

    Pierwszy Referat Podatków Dochodowych i Podatku od Towarów i Usług SPV-1

    • Kierownik Referatu tel.: 24 26 86 312
    • obsługa wniosków o zwrot osobom fizycznych części wydatków poniesionych na zakup materiałów budowlanych tel.: 24 36 16 564
    • postępowania podatkowe VAT tel.: 24 36 16 564, 24 36 16 551 lub 24 26 86 341

    Drugi Referat Podatków Dochodowych i Podatku od Towarów i Usług SPV-2

    • Kierownik Referatu tel. 24 36 16 557
    • Realizacja zadań w zakresie prowadzenia postępowań podatkowych:
    • w podatku dochodowym od osób fizycznych i prawnych,
    • w zryczałtowanym podatku dochodowym od przychodów ewidencjonowanych,
    • w zryczałtowanym podatku dochodowym  od przychodów nieznajdujących pokrycia w ujawnionych źródłach lub pochodzących ze źródeł nieujawnionych,
    • orzekanie o odpowiedzialności płatnika,
    • orzekanie o odpowiedzialności lub uprawnieniach spadkobierców za zobowiązania podatkowe spadkodawców

    tel.: 24 26 86 313 lub 24 26 86 319

    • wydawanie postanowień o zgodzie na uwolnienie środków z rachunku VAT na rachunek gospodarczy SPLIT PAYMENT tel.: 24 36 16 594

    Referat Podatków Majątkowych i Sektorowych - SPM

    • Kierownik Referatu tel.: 24 26 24 402
    • Podatek od spadków i darowizn tel.: 24 36 16 555
    • Podatek od czynności cywilnoprawnych tel.: 24 26 24 404
    • Karta podatkowa, działy specjalne produkcji rolnej, zryczałtowany podatek dochodowy od przychodów osób duchownych tel.: 24 36 16 524
    bip

    Informacje o publikacji dokumentu

     
    Data utworzenia: 01.04.2015 Data publikacji: 08.05.2015 09:40 Data ostatniej modyfikacji: 19.11.2019 12:54
    Autor: Naczelnik Urzędu Skarbowego w Płocku Osoba publikująca: Anita Siedlecka Osoba modyfikująca: Anette Tomkiewicz