Postępowanie zakończone
Numer - PN/11/2017
Termin składania ofert - 11.09.2017r. godz. 10:00
Opis zamówienia:
Obsługa kasowa Jednostek Izby Administracji Skarbowej w Warszawie, z podziałem na 5 (pięć) części w układzie terytorialnym, w okresie 24 miesięcy.
Obsługa kasowa obejmuje w szczególności:
1. Przyjmowanie wpłat należności z tytułu zobowiązań podatkowych i niepodatkowych należności budżetowych, należności celnych, podatkowych, opłat i dopłat oraz innych dochodów itp.;
2. Dokonywanie wypłat zwrotów nadpłat z tytułu podatku dochodowego od osób fizycznych, podatku odczynności cywilnoprawnych i podatku od spadku i darowizn, niektórych wydatków związanych z budownictwem mieszkaniowym;
3. Dokonywanie wypłat pracownikom i emerytom Zamawiającego z tytułu wynagrodzeń oraz innych należności i świadczeń.
Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia zwanej dalej „SIWZ", tj.: w Załączniku nr 1 – „Ogólny opis przedmiotu zamówienia" i Załączniku nr 2 –„Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia".
Próg wartości zamówienia o wartości przekraczającej kwotę będącą równowartością 135 000 euro.
Jednostka publikująca - Izba Administracji Skarbowej w Warszawie.