«Powrót

Informacja w sprawie przedłużenia terminu do składnia ofert

Informacja w sprawie przedłużenia terminu do składnia ofert

Informacja w sprawie przedłużenia terminu do składnia ofert

Dotyczy zaproszenia do składania ofert w przedmiocie:
Wynajmu budynku magazynowego z zapleczem biurowym oraz infrastrukturą towarzyszącą, w obrębie terytorialnym granic administracyjnych m. st. Warszawy lub na terenie województwa mazowieckiego z przeznaczeniem na archiwum zakładowe składające się z pomieszczenia/pomieszczeń pełniących funkcję magazynów, w których przechowuje się dokumentację oraz pomieszczenia biurowego wraz z pomieszczeniami socjalnymi, umożliwiające pracę pracownikom archiwum zakładowego i osobom korzystającym z dokumentacji na miejscu.

W ramach umowy najmu Wynajmujący zobowiązany jest zapewnić dla Najemcy co najmniej dziesięć miejsc parkingowych dla pojazdów samochodowych.

Przedłuża się termin do składania ofert:
Oferty należy nadesłać drogą elektroniczną w terminie do 08.10.2021 roku do godz. 15:00 na adres poczty elektronicznej: iln.ias.warszawa@mf.gov.pl

Termin uważa się za dotrzymany jeśli oferta dotrze do na wskazany powyżej adres email poczty elektronicznej Zamawiającego przed jego upływem. Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane.

Pozostałe warunki zaproszenia nie ulegają zmianie.

Informacja (plik pdf 366 kB)